Domo-kun Staring

Tuesday, February 19, 2013

:: sem 2 ::



minggu ni bermula lah sem 2 tahon pertama aku di unimas .
kelas banyak tak start lagi .
biasalah awal sem kan .
semalam first day ingat ada kelas .
rupanya cancel .
dah pakai cun2 keluar bilik ngan chak .
winnie ( housemate merangkap coursemate) balik .
cakap takda kelas .
haila !
da agak dahh . patotla semalam  macam malas nak pergi jea .
nampak  tak permainan di situ ? haha
roomate takde lagi .
bukat takat roommate . kipas pon takda .
pehhh mati kepanasan aku kat sini sorang2 .
sengsara tahu !
nak beli kipas . kolej kata nak pasang dalam minggu ni .
blok C dah pasang . blok B tak pasang2 lagi .
patotnya ikotla susunan aksara kan kan kan .
lepas A suppose B la . 
ni pegi skip B bakpe . mendidih darah gua .
selamat gua tengah dalam versi tenang .
kalau versi tak tenang ? sussssahhh *kl gangster
heater + iron tak beli lagi . hmmm
menyesal tak beli kat johor hari tu T_T
nasib baik nuyul belanja aku KFC hari ni .
hilang sikit pendidihan darah aku .
okay la peeps .
nak melantak KFC sorang2 jap .  hee
chow sin ci ! :D









No comments:

Post a Comment